S4, A3: Terwijl Alicia en Will een pas opgericht internetbedrijf bijstaan dat ervan wordt beschuldigd zoekresultaten gemanipuleerd te hebben, probeert Eli een mogelijk schandaal in Peters campagne te voorkomen.