The Good Wife Twijfel
S1, A18: Alicia en Will verdedigen een studente die beschuldigd wordt van de moord op haar dispuutgenote terwijl ze onder de slaappillen zat. Ondertussen stijgt seksuele spanning tussen de twee collega’s en blijven Diane en Kurt McVeigh met elkaar flirten.