Six Feet Under Twilight
S3, A12: Een dochter brengt haar vader, een geëxecuteerde seriemoordenaar, naar Fisher & Diaz voor een begrafenis. Ruth en George kunnen het goed met elkaar vinden. Nate en Claire belanden in een emotionele draaikolk.