The Punisher Two dead men
S1, A2: Frank krijgt een mysterieus telefoontje van iemand die zich Micro noemt. Met de hulp van Karen Page komt Frank erachter dat Micro een voormalige NSA-analist is, van wie gedacht wordt dat hij dood is. Na een wilde achtervolging door de stad ondervraagt Frank Micro om erachter te komen wat hij wil. Ondertussen spoort Dinah Madani, agent van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid, Franks ex-marinevriend Billy Russo op om te bepalen of hij betrokken was bij een heroïnesmokkelzaak in Afghanistan.