The Punisher
Nadat hij alle criminelen die betrokken waren bij de moord op zijn familie heeft gedood, houdt Frank Castle zich gedeisd in New York, waar hij onder een schuilnaam op een bouwplaats werkt. Wanneer een jongeman, die ook op de bouwplaats werkt, wordt meegesleurd in een overval die verkeerd afloopt, komt Frank tussenbeide om hem te redden.
Two dead men
Frank krijgt een mysterieus telefoontje van iemand die zich Micro noemt. Met de hulp van Karen Page komt Frank erachter dat Micro een voormalige NSA-analist is, van wie gedacht wordt dat hij dood is. Na een wilde achtervolging door de stad ondervraagt Frank Micro om erachter te komen wat hij wil. Ondertussen spoort Dinah Madani, agent van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid, Franks ex-marinevriend Billy Russo op om te bepalen of hij betrokken was bij een heroïnesmokkelzaak in Afghanistan.
Terwijl Frank Micro ondervraagt, komt hij erachter dat hij hem wil helpen de mensen op te pakken die allebei hun levens hebben verwoest. Frank herleeft een geheime militaire operatie uit het verleden waarbij ene agent Orange het bevel gaf om agent Ahmed Zubair van het ministerie van Binnenlandse Veiligheid te executeren. Micro raakte betrokken bij de doofpotaffaire toen hij een video van de moord vond, en nu moeten hij en Frank de ware identiteit van de man erachter zien te achterhalen.
Frank vindt een van zijn vroegere teamgenoten, Gunner Henderson, ondergedoken in Kentucky. Dit leidt tot de ontdekking dat agent Orange de CIA-directeur is van Geheime Operaties, William Rawlins. Frank en Gunner worden in een hinderlaag gelokt door een team dat handelt in opdracht van agent Rawlins en raken zwaargewond. Erger nog, de camera's op de uniformen van de soldaten onthullen aan Rawlins dat Frank nog in leven is.
Nu Frank zwaargewond is door de hinderlaag in Kentucky, roept Micro de hulp in van Franks goede vriend Curtis Hoyle. Agent Madani heeft een relatie opgebouwd met Franks vroegere teamgenoot Billy Russo, en ze laat hem weten dat Frank nog in leven is. Russo gaat op zoek naar Frank en is vastbesloten zijn vroegere vriend te helpen.