Daredevil
Matt Murdock, die als kind blind werd, strijdt overdag als advocaat en 's nachts als superheld Daredevil tegen de onrechtvaardigheid in Hell's Kitchen, New York.
Cut Man
Murdock maakt een bijna fatale fout wanneer hij een ontvoerde jongen probeert te redden, en vindt een onwaarschijnlijke bondgenoot wanneer hij zelf gered moet worden.
Murdock en Foggy nemen het op tegen een mysterieuze rijke klant, maar Murdock is ervan overtuigd dat er meer aan de hand is dan alleen de feiten.
Twee gemene Russische broers die voor Fisk werken, vallen Daredevil aan. Fisk probeert zijn macht in de criminele onderwereld verder uit te breiden.
Fisk gaat door met plannen die Hell's Kitchen zullen verscheuren. Murdock en Foggy nemen een zaak aan om huurders te helpen die het slachtoffer zijn van een huisjesmelker.
Daredevil zit gevangen in de nasleep van Fisks plan om de controle over Hell's Kitchen over te nemen. Ben Urich graaft dichter naar de waarheid.