Jessica Jones
Jessica graaft dieper in de zaak van Hope en ontdekt een belangrijk deel van het verleden van Kilgrave.
Luke Cage huurt Jessica in voor een zaak en dwingt haar de echte reden onder ogen te zien waarom ze hun relatie verbrak.