Spider-Noir
Privédetective Ben Reilly wordt ingehuurd voor een paar doorsnee zaken… tot gangsters, monsters en een geheimzinnige femme fatale een web weven dat hem oog in oog brengt met zijn voormalige leven als de enige superheld van New York: de Spider.