Moon Knight
Steven Grant, een zachtaardige man met een alledaagse baan, begint te vermoeden dat hij niet zijn eigen leven leidt wanneer er een andere persoon in hem opduikt.
Marc is in controle en gaat in Caïro op zoek naar informatie. Hij moet zijn meningsverschillen met Layla en Steven opzijzetten om hun missie niet in gevaar te brengen. Harrow is in de buurt van Ammits tombe.
Marc en Steven trekken met Layla door de Siwawoestijn, op zoek naar de tombe van Ammit. Ze krijgen echter te maken met dreigingen die zijn bedoeld om de rustplaats van de godin te beschermen.
Marc en Steven moeten in hun herinneringen de waarheid vinden, anders kunnen ze alles verliezen.
Layla is Harrow op het spoor en Marc, Steven en Chons moeten terugkeren naar Caïro om Ammit tegen te houden, die de mensheid opnieuw bedreigt.