Lanterns
De serie volgt nieuweling John Stewart en Lantern-legende Hal Jordan, twee intergalactische agenten die verwikkeld raken in een mysterie op aarde.
Na een dodelijke schietpartij gaan Green Lantern Hal Jordan en rekruut John Stewart op zoek naar bewijs van een buitenaardse oorzaak.