Two in the Box
S3, A2: Het nieuwe, verbeterde Pied Piper maakt indruk op Dinesh en Gilfoyle, maar Richard maakt zich zorgen. Jared en Erlich kampen met huisvestingsproblemen. Gavin komt met een controversiële zet op de proppen.