Supernatural Two Minutes to Midnight
S5, A21: Bobby verkoopt zijn ziel aan de demon Crowley in ruil voor de locatie van de vierde ruiter van de Apocalyps, terwijl Dean de confrontatie aangaat met de Dood om de Apocalyps af te wenden.