Uit zijn eigen as
S3, A1: De artsen van het Chastain krijgen te maken met nieuwe regels en artsen nadat het Red Rock Mountain Medical hun ziekenhuis heeft overgenomen. Conrad loopt gevaar als tijdens de bouw van een nieuw neurochirurgisch centrum een gasontploffing plaatsvindt in het Chastain. In de tussentijd moet de nieuwe neurochirurg Barrett Cain zich bewijzen tijdens een gecompliceerde operatie.