Lie to Me Undercover
S1, A11: The Lightman Group raakt betrokken bij de controversiële zaak van een politieagent die een mogelijk onschuldige tiener heeft neergeschoten. Ondertussen klagen investeerders die opgelicht zijn via een ponzifraude The Lightman Group aan omdat het bedrijf de terugvordering van hun geld zou hebben verknald.