Unity Day
S1, A9: Clarke en Finn proberen vrede te sluiten met de Grounders, maar de pleuris breekt uit als Bellamy, Jasper en Raven arriveren met wapens. Octavia en Lincoln (een gastrol van RICKY WHITTLE) komen nader tot elkaar. Rampspoed treft de Ark tijdens de viering van de Dag van de Eenheid.