Unknown Origin
S5, A10: Wanneer Conrad op de eerste dag van Kits experimentele Flight Go-teamprogramma het veld in moet, bouwt hij een band op met een collega-arts die meegaat op reis. Devon behandelt samen met Trevor voor het eerst een patiënt met een mysterieuze koorts, waarvan de oorzaak niet gevonden kan worden. Ondertussen verbergt Bell een geheim voor het hele personeel en zij beginnen achterdochtig te worden.