Upstairs, Downstairs
S4, A12: De spanning stijgt op het bureau wanneer Sipowicz en Simone een politieman onderzoeken die getuige was van een dubbele moord en daarbij betrokken kan zijn geweest. Kirkendall en Medavoy onderzoeken de dood van een model dat in een fetisj-video te zien was.