HANNA Vader
S1, A4: Erik houdt Marissa gevangen en probeert tot een akkoord te komen om hem en Hanna veilig uit Berlijn te krijgen. Intussen houdt Hanna zich schuil bij Dieter en zijn gezin. Wanhopig om meer te weten over wat haar vader van plan is, ontdekt Hanna een enorm geheim in haar eigen verleden. Terwijl hun ontsnappingsplan vorm begint te krijgen, probeert Marissa zelf te ontsnappen.