How I Met Your Mother Vals alarm
S6, A12: Wanneer Marshall en Lily schokkend nieuws krijgen, heeft dit een diep effect op de groep, waardoor ze hun eigen levens moeten heroverwegen. Ondertussen krijgt Robin een nieuwe baan, ontdekt Barney de vreugde van geven met Kerstmis en begint Ted aan zijn plichten als getuige voor de bruiloft van zijn oude vriend Punchy.