Niko en het Lichtzwaard Van de Tuimelgroef tot de Kille Kloof
S1, A6: Niko, Lyra en Mandok helpen het Tuimelvolk om een einde te maken aan de heerschappij van de verschrikkelijke Prikkeltwister, die de Tuimelgroef al tijden terroriseert. Dit lukt ze alleen door samen te werken met een mysterieuze reiziger.