Niko en het Lichtzwaard
Niko en Lyra worden ontvangen door de Garnalenkoning, die hen verteld dat de Garnalen op het punt staan een nutteloze strijd met de kwaadaardige Mantahaai aan te gaan om de gevangen Dolfijnkoningin te bevrijden. Mandok maakt een ongewillige bondgenoot.