9-1-1 Vast
S2, A4: De hulpverleners schieten slachtoffers te hulp die vastzitten in verschillende benarde situaties. Athena overweegt een promotie aan te nemen waardoor ze niet meer in het veld zal zijn en Maddie besluit om zelf een stap te nemen. Buck vraagt zich af of het tijd is om verder te gaan en Chimney verwerkt eindelijk zijn bijna fatale auto-ongeluk. Eddie vraagt het team hem te helpen met zijn jonge zoon.