The Rookie Vechten of vluchten
S4, A13: Agenten John Nolan en Lucy Chen moeten drie missies vervullen als ze een gestolen politiehelikopter veilig terug willen krijgen van een tienerdief. Ondertussen moeten agent Nyla Harper en Aaron Thorson een veroordeelde politiemoordenaar in het ziekenhuis bewaken na een gevangenisoproer.