Bosch Verbindingen
S4, A7: Twee agenten buiten diensttijd veroorzaken onnodige problemen voor Billets, terwijl het protest groeit bij het politiebureau van Hollywood. Met de verdachte opgepakt, begint de speciale eenheid het onderzoek af te ronden, maar Bosch is nog steeds niet overtuigd. Irving komt erachter dat hij bespeeld wordt en Honey Chandler doet een verrassende ontdekking.