Lie to Me Verbrand
S3, A8: De ongeneeslijk zieke eigenaar van een succesvolle restaurantketen (gastrol John Amos) huurt Lightman in om zijn laatste wens te vervullen, namelijk de moordenaar van zijn dochter opsporen. Lightman ontrafelt de gestoorde dynamiek in het verscheurde familie-imperium, en vermoedt dat de rivaliteit tussen de kinderen het motief was voor de moord. Hij denkt dat de zonen van de patriarch op de een of andere manier verantwoordelijk zijn voor de dood van hun zus, die haar vader zou opvolgen in het familiebedrijf.