The Strain Verduistering
S1, A6: Eph waarschuwt Kelly. Hij zegt dat ze samen met Zack de stad moet verlaten voordat de epidemie zich verspreidt. Dan wordt hij opgepakt door de FBI. Eichorst geeft Gus een laatste opdracht. Setrakia realiseert zich dat de op handen zijnde zonsverduistering een keerpunt is voor de virusinfectie en dat dit het begin van het einde is.