Burn Notice Vergeet Me Niet
S7, A2: Michael keert terug naar Miami om een sociopaat op te sporen die hem probeert te ontmaskeren. Maar de gemoederen lopen hoog op als zijn nieuwe contactpersoon bij de CIA hem verbiedt om tijdens zijn verblijf contact op te nemen met Fiona, Sam en Jesse. Tegen zijn zin houdt Michael afstand, om ervoor te zorgen dat zijn dierbaren veilig zijn.