S2, A24: Miley en Jackson moeten op het laatste nippertje een feestje geven nadat ze Robby's veertigste verjaardag vergeten zijn. Lilly en Oliver veilen een aardappelchip in de vorm van Darth Vader tot Rico hem probeert op te eisen.