Fresh Off the Boat Verkooplicentie
S1, A9: Jessica stelt het examen voor haar makelaarslicentie uit omdat ze vreest dat ze niet goed genoeg is om te kunnen concurreren met Orlando's topmakelaar. Eddie komt bij Louis voor advies over hoe het oudere meisje Nicole te veroveren, maar geeft zijn eigen draai aan de suggesties van zijn vader.