Verlichting
S1, A5: In de seizoensfinale krijgt Andy een ultimatum en bepleit Tobias zijn zaak. Ondertussen ontdekt Elena dat Sam en zij wellicht het verkeerde spoor gevolgd hebben. Ze besluit dat het tijd is om het heft in eigen handen te nemen.