Laatste licht
In deze dystopische thriller veranderen de levens van een gezin voorgoed wanneer olievoorraden worden verontreinigd door een infectiebron en de wereldmaatschappij instort. Matthew Fox en Joanne Froggatt leiden een internationale cast.
Andy en Mika arriveren in het lab in Luzrah om de monsters te analyseren. De onrust in Europa neemt toe en Elena besluit dat Sam en zij beter terug kunnen gaan naar Londen. Maar de transportsector ligt plat en de reis wordt steeds moeilijker.
Terug in Londen wordt Andy gedwongen zijn onschuld te bewijzen door een oplossing te bedenken. Onderweg naar huis worden Elena en Sam opgepakt. Laura en Owen verstoppen zich op een verlaten werf en leren elkaar beter kennen.
In de seizoensfinale krijgt Andy een ultimatum en bepleit Tobias zijn zaak. Ondertussen ontdekt Elena dat Sam en zij wellicht het verkeerde spoor gevolgd hebben. Ze besluit dat het tijd is om het heft in eigen handen te nemen.