Ugly Betty Vermorzeld
S3, A7: Betty geeft een chic feestje om Jesse's band te promoten. Wilhelmina en Daniel maken ruzie over Connor. Amanda trekt in bij Betty wanneer ze uit haar appartement wordt gezet. Cliff vraagt Marc bij hem te komen wonen.