Verscheurd
S2, A2: Mariana’s nieuwe relatie geeft complicaties op haar werk. Callie heeft moeite om beslissingen te nemen die haar carrière en haar liefdesleven verstoren. Malika zet vraagtekens bij haar betrokkenheid bij activisme. Davia manipuleert de mannen in haar leven.