S5, A9: Als Malcolm de redacteur wordt van het literaire tijdschrift van de school geeft de rector hem de opdracht om een goedgeschreven verhaal te censureren. Lois moedigt Hal aan om te flirten met een nieuwe baas om zijn baan te houden. Francis leert Otto walsen, en Reese haalt een grap uit met Dewey.