Homeland Vijand van de staat
S7, A1: Carrie en Franny wonen bij Maggies familie in DC. Saul en de federale werknemers die in hechtenis zijn genomen na de aanslag op het leven van de gekozen president, zitten in de gevangenis. De regering van president Keane wordt onder de loep genomen.