Vijf sterren voor Beezus
S6, A22: Jess is er klaar voor om Nick te vertellen wat ze voor hem voelt. Ondertussen heeft Nick een afspraak met een uitgever en helpt Aly Winston weer in contact te komen met een belangrijk iemand. Cece en Schmidt krijgen belangrijk nieuws.