S1, A15: Als Joans onbezorgde neef Mikey op bezoek komt, worden de familieleden op scherp gezet omdat niemand hem echt leuk vindt. Tyler neemt Clementine mee om zijn overgrootmoeder te bezoeken. Greg en Jen vinden een oplossing voor hun slaapproblemen. Matt neemt het over van Tim als Sophia's voetbalcoach.