How I Met Your Mother Voordelen
S4, A12: Als Ted en Robin 'vrienden met voordelen' worden om met hun ruzies in het appartement om te gaan, probeert Barney de problemen op te lossen, zodat ze geen seks meer hebben. Intussen worden 'reality'-sterren te echt voor Marshall als ze hem tergen vanaf de pagina's van zijn tijdschrift.