Burn Notice Vrienden en Familie
S3, A1: Wapenhandelaar Brennen (uit de aflevering 'Nalatigheid') komt terug en ontvoert Nate. Michael helpt hem noodgedwongen bij het uitvoeren van een goed doordachte overval. Hij wordt geconfronteerd met het lopende onderzoek van Paxson.