Prison Break Vuur / Water
S3, A2: Michael haast zich om een verborgen Whistler te vinden voordat Mahone dat doet. Op zoek naar aanwijzingen buiten de gevangenis, komt Lincoln een oude vriend tegen en sluit hij een nieuwe vriendschap. T-Bag weet een weg naar Lechero’s gratie te vinden, terwijl de gevangenen met een opstand dreigen wegens een gebrek aan water.