S4, A2: Na de moord op een gevangen strijder van de Dixie-maffia zoekt Raylan (Timothy Olyphant) naar een langdurig voortvluchtige wiens identiteitsbewijs werd gevonden in de diplomatieke koerierstas die verborgen lag in het huis van Arlo. Ondertussen verdenkt Boyd (Walton Goggins) zowel een oude aartsvijand als een nieuwe predikant van het ondermijnen van zijn drugshandel.