Waarom Houd je Niet Van Me
S1, A19: Rayna en Juliette zijn beide genomineerd voor de CMAprijs en Edgehill geeft ‘n feest ter ere van hen. Teddy maakt zich zorgen om zijn verstandhouding met Maddy, Juliette gaat om met nieuwe uitdagingen; Scarlett is bezorgd om Gunnar en spanningen ontstaan tussen hem en Will.