Life in Pieces Wafel Toestemming Kinderloos Vriendje
S3, A6: Als Heather Tylers coole beste vriendin probeert te worden, neemt het een ongemakkelijke wending. Jen en Greg hebben hun eerste overnachting weg van Lark. Matt en Colleen hebben er spijt van dat ze hun huwelijksgeschenken hebben omgeruild voor geld als ze horen wat John en Joan in hun geschenk verborgen hadden. Tim gaat ver als hij Samantha en haar vriendje in de gaten houdt.