Waiting For Tonight
S6, A4: Grayson reserveert een tafel bij het populairste restaurant in de stad, en hij en Jules willen er per se heen ondanks allerlei obstakels. Andy huurt een pak voor de verjaardag van Stan, maar hij heeft moeite om eruit te komen. En Ellie begint te ghost-twitteren voor Laurie, en gaat helemaal op in haar nieuwe rol.