Walls
S2, A15: Travis is verdrietig dat Kirsten een baan krijgt aangeboden in Chicago, en Jules is bang dat hij haar ten huwelijk zal vragen; Ellie en de groep vertellen Jules dat ze te zeer betrokken is bij Travis’ leven, maar Jules wil het niet weten; Bobby moet geld bij elkaar zien te brengen voor een golftoernooi, dus helpen z'n vrienden hem om een Penny Can-competitie te organiseren.