Burn Notice Wanhopige tijden
S6, A10: Het team reist naar Panama om een huurmoordenaar uit te schakelen, maar hun doelwit komt achter hun plannen en lokt hen in de val. Madeline ondervraagt Card. Ze wil antwoorden.