Longmire Wanted Man
S3, A5: Walt werkt samen met Lucian Connally (terugkerende gastrol van PETER WELLER) om een aantal verdachten af te strepen na de moord op zijn vrouw. Terwijl het team probeert een getuige op te sporen die kan helpen bij de zaak van Henry, zorgt het gedrag van Branch voor problemen.