Warrior Pharaoh Queen
S1, A5: Archeologen onderzoeken een van de grootste vrouwelijke farao's, Hatsjepsoet. Aanwijzingen in haar tempel onthullen veel over haar machtige bewind. Door een zeldzame vondst in een van haar groeven wordt de tempel van Karnak onderzocht. Een archeoloog ontdekt dramatisch bewijs over de levens van vrouwen in het oude Egypte tijdens het uitgraven van mummies in een oude tombe.