S4, A4: Athena onderzoekt een mysterieuze moord gepleegd tijdens een buurtfeest en de 118 haasten zich om levens te redden bij een bommelding. Ondertussen vindt Chimney het lastig om geheimen te bewaren als de ouders van Maddie en Buck op bezoek komen.