Wat Verborgen Is
S7, A10: Als Michael erachter komt dat een oude vriend geheimen boven tafel brengt die hem kunnen ontmaskeren, moet hij beslissen hoever hij wil gaan om de missie te beschermen. Ondertussen komen Sam en Jesse terecht in een straatoorlog over een moord van tien jaar geleden, nadat de vriend van Fiona het doelwit van een meedogenloos bendelid wordt.